Komu zlecić projektowanie strony firmowej?

Posiadanie własnej firmy czy innej działalności, wiąże się z koniecznością założenia swojej strony internetowej. Strona firmy to nie tylko sklep – to przedstawienie oferty i wprowadzenie do biznesu potencjalnych klientów.

Z czego powinna składać się strona internetowa i komu zlecić projekt?

O to, z czego powinna składać się strona internetowa można się sprzeczać, jednak jest kilka elementów, które są absolutnie kluczowe, i bez których żadna oficjalna strona biznesowa nie mogłaby istnieć.

Przede wszystkim, stronę internetową trzeba zaprojektować. Istnienie strony w sieci, i mamy tutaj na myśli realne istnienie, to jest jej wymowna widoczność w rankingu Google, zależy zarówno od treści, jak i konstrukcji samej domeny. Jeśli zlecisz projektowanie strony odpowiedniej agencji, strona od początku będzie przyciągać ruch, ponieważ jej struktura będzie zbudowana na specjalnych parametrach oraz słowach kluczowych, które są najbardziej istotne dla wyszukiwarek w Twojej branży. Profesjonalne projektowanie stron wykonuje Mohi.to. Dzięki agencji, która zajmuje się również badaniem doświadczenia użytkownika na stronie (UX), Twoja strona będzie przyjazna w odbiorze, a klienci będą chcieli do niej wracać.

Co jeszcze powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy?

Odpowiednia konstrukcja to jedno, a właściwie – to dopiero początek. Strona internetowa powinna składać się z odpowiedniej nawigacji, która poprowadzi użytkownika przez meandry domeny. Klarowna i intuicyjna struktura to więc podstawa, ale czym byłaby konstrukcja bez treści? Firmowa strona internetowa musi zawierać także dobry content, czyli treść. Jeśli będzie ona odpowiednia, to jest napisana pod wyszukiwarkę Google, Twoja strona internetowa zyska zarówno na jakości, jak i na parametrach technicznych, ponieważ dobra treść i konstrukcja wpływają między innymi na dostosowanie domeny do urządzeń mobilnych.

Jak wypromować własną stronę internetową?

Kiedy Twoja strona będzie już gotowa, należy zadbać o to, aby była ona przez cały czas jej funkcjonowania widoczna w sieci. Robić to można za pomocą różnych działań, między innymi tzw. „link buildingu” – ale równie ważna jest promocja treści, na przykład na mediach społecznościowych. Odpowiednia reklama na Facebooku czy Instagramie może zdziałać cuda. Warto wykupić na reklamę, która zwiększy zasięgi i rozpoznawalność Twojej marki. Jeśli Twoja firma ma na to możliwości, możesz także zastanowić się nad bilbordem lub inną formą prezentacji. Najważniejsze jest to, żeby klienci o Tobie nie zapomnieli – jeśli Twoja firma będzie mieć ugruntowaną pozycję na rynku, Twój biznes powinien przynosić owoce i rozwijać się w takim kierunku, w jakim chcesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *